.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یزدانی - تیلور فینال بزرگان
حسن یزدانی و دیوید تیلور آمریکایی فردا برای کشب مدال طلای المپیک با هم مبارزه خواهند کرد.

به گزارش شمال نیوز،  حسن یزدانی چهار سال پیش در المپیک ۲۱۰۶ ریو کاری کرد کارستان، کشتی گیران هاییتی، ترکیه و قزاقستان را تا پای فینال و بدون از دست دادن حتی یک امتیاز شکست داد و در دیدار پایانی نیز انور گدویف از روسیه را برد تا هم خود مدال طلا بگیرد هم ایران را بعد از ۱۶ سال صاحب مدال طلای المپیک کند.

یزدانی بعد از المپیک در سال ۲۰۱۷ در مسابقات جهانی پاریس و سال ۲۰۱۹ در قزاقستان نیز مدال طلا گرفت و فقط در سال ۲۰۱۸ بود که بخت با او یار نشد و به مدال برنز این مسابقات قناعت کرد و دلیلش نیز شکست ناباورانه او مقابل دیوید تیلور آمریکایی بود.

حسن یزدانی در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۸ در همان دور نخست به مصاف دیوید تیلور رفت و اگرچه در پایان وقت نخست ۵ بر ۲ از این حریف آمریکایی پیش افتاد اما در پایان این جدال سخت و نفسگیر ،  ۱۱ بر ۶ از تیلور شکست خورد و به گروه بازنده ها رفت و همه کشتی ها را برد و سوم شد اما این اولین شکست یزدانی مقابل کشتی گیر آمریکایی نبود تیلور ۲ سال قبل در رقابت‌های جام جهانی کرمانشاه نیز در پیش چشم هزاران طرفدار کشتی یزدانی را ضربهٔ فنی کرده بود تا تنها شکست‌های یزدانی را در ۲ سال به او تحمیل کند.

سال ۲۰۱۹ برای تیلور با مصدومیت همراه بود و حسن یزدانی در غیاب این کشتی گیر توانست با شکست حریفان پورتوریکو، مجارستان، سن مارینو و روسیه برای بار دوم مدال طلای جهان را از آن خود کند، حالا و در المپیک توکیو این دو رقیب در فینال به هم رسیدند تا مسابقه بزرگان در توکیو برگزار شود.

یزدانی برای کسب طلای المپیک فردا باید با دیوید تیلور آمریکایی روبرو شود تقابل دیدنی و یکی از جذاب‌ترین مسابقات المپیک امسال؛ رقابتی که حسن یزدانی به دنبال انتقام از تیلور آمریکایی است تا هم دو شکست خود را  مقابل او جبران کند هم به اولین کشتی گیر ایرانی تبدیل شود که دو مدال طلای المپیک را به دست آورده است.

تیلور حریف سختی برای کشتی گیر جویباری نخواهد بود اگر بدانیم تنها افتخار این کشتی گیر آمریکایی بردن حسن یزدانی است، سهم تیلور از آوردگاه‌های جهانی و مهم فقط همان مدال طلای ۲۰۱۸ بوداپست است که با کامبکی عجیب و در عین ناباوری توانست بازی باخته مقابل یزدانی را ببرد، اما هر چه هست باید تا فردا منتظر ماند و دید آفتابِ سرزمین آفتاب تابان به سمت کدام کشتی گیر خواهد تابید.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.262 seconds.